donderdag 19 mei 2016

Niet vanzelfsprekend

Heel veel mensen leiden hun leven maar gewoon en zien niet het bijzondere in de meest normale dingen.
 Ik geniet intens van alles in mijn leven. 
Mijn tweelingziel die mij zoveel geeft alleen al omdat hij deel uitmaakt van mijn leven. 
De vrienden die ik heb en die ieder op hun eigen manier iets moois en bijzonders toevoegen aan mijn leven.
 De aantrekkingskracht die ik heb op kinderen en dieren die het altijd fijn vinden om bij mij te zijn.
 Zij maken mij gelukkig. 
Al die schitterende talenten die ik heb en al die mooie dingen die ik doe en meemaak. 
Ik vind het leven niet vanzelfsprekend.
 Ik adem het leven in alsof elke ademteug van goudstof is gemaakt.
 Het leven is fantastisch als je maar durft te kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten