zaterdag 28 september 2019

Langzaam komt mijn droom toch nog uit

Ik heb al jaren tattoos.
 Ik had mijn eerste tattoo al voordat ik kinderen had (mijn oudste 2 zijn inmiddels 31).
Er wordt vaak gezegd dat als je er eentje hebt je er steeds meer wil.
En ik merk om me heen en natuurlijk ook bij mezelf dat dat ook echt zo is.
Ik heb er inmiddels al heel wat. 
Sommige zijn gezet in een tattooshop, maar ik heb ook meerdere keren als proefkonijn gefungeerd.
Ik heb het jarenlang financieel behoorlijk krap gehad en kon daardoor vaak niet echt mooie tattoos laten zetten.
Inmiddels heb ik iets meer te besteden en heb ik besloten om er nu maar eens echt iets moois van te laten maken.
Op het moment is mijn linkerarm aan de beurt.
Ik heb daar wat laten coveren wat ik niet mooi meer vond en stukje bij beetje wil ik m'n arm vol laten zetten met mooie old school tattoos.
En als die arm klaar is gaan we natuurlijk aan de volgende beginnen. ;)
Ik ga nu naar Rinto's tattooshop in Burgum en dat bevalt me heel goed.
Ik zie tattoos echt als een stuk kunst op je lichaam en laat ze dan ook graag zien.
Het past bij mij en ik hoop daarom dat er in de toekomst ook nog heel wat mooie kunstwerkjes bij komen.
Ik hoor mensen wel eens zeggen dat als je ouder wordt je er vast spijt van gaat krijgen dat je ze ooit hebt laten zetten.
Maar mezelf kennende weet ik dat dat echt niet gaat gebeuren.
En wat een ander ervan zegt of vind is hun probleem, niet het mijne toch?


1 opmerking:

  1. Mooi geschreven en ik ben het helemaal met je eens een mooie tattoo is kunst op je lichaam. Hoewel ik niet mijn armen en benen vol zal laten zetten met tattoo's wil ik als herinnering aan mijn moeder en later ook mijn vader toch een mooie tattoo laten zetten.

    BeantwoordenVerwijderen