vrijdag 15 mei 2015

De liefde tussen soulmates

Als je je soulmate tegenkomt in je leven gebeurd er iets heel bijzonders.
Je hebt een band met iemand die je met niemand anders zult hebben.
Zelfs niet in een gewone liefdesrelatie.
De liefde tussen soulmates is zo anders, zo sterk, dat valt met woorden niet te beschrijven.
Soulmates begrijpen elkaar zonder woorden.
Ze voelen zich veilig en beschermd.
Soulmates gaan voor elkaar door het vuur en houden onvoorwaardelijk van elkaar.
Niet alleen geliefden kunnen soulmates zijn.
Ook in een vriendschap kun je een soulmate hebben.
Je kunt overal met elkaar over praten en accepteert elkaar zoals je bent.
Ook al zie of spreek je elkaar niet, je voelt elkaars aanwezigheid altijd.
Ook pik je feilloos elkaars emotie's op.
Dit is in het kort een beschrijving over wat soulmates zijn.
Ik kon me nooit echt voorstellen wat het precies inhield.
Maar ik weet nu heel zeker dat ik mijn soulmate heb gevonden.
De band die wij hebben is in woorden niet uit te leggen.
Ik voel me superrijk met mijn bijzondere vriend.

2 opmerkingen:

  1. Een heel mooi stukje wat je hier vertelt over soulmates ik heb het met genoegen gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen