vrijdag 9 december 2016

Mijn Utopia

Ik zat net eens na te denken...
Het einde van het jaar is bijna in zicht.
En aan het eind van het jaar bedenken mensen vaak goeie voornemens.
Ik doe dat nooit omdat ik weet dat ik ze toch niet nakom.
Maar wat ik wel wil gaan doen is eens nadenken wat ik nog wil in mijn leven.
Ik heb het grootste deel van m'n leven al achter me liggen (bah, wat klinkt dat naar!), maar ik heb nog genoeg tijd om van alles te doen als het meezit.
Dus, ik denk dat ik toch maar eens na ga denken over wat ik met de rest van mijn leven wil.
Want daar heb ik natuurlijk wel zelf de regie over.
Ik zit op het moment best goed in m'n vel en dat wil ik graag vasthouden.
En daarom ga ik de komende tijd maar eens nadenken wat  ik wil in de toekomst.
Een beetje structuur en zekerheid daarin kan nooit kwaad lijkt mij.
Ik ga maar een soort van eigen Utopia creëeren dacht ik zo...

"Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten